loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 31

سایت های دانلود آبجکت

یکی از مباحث بسیار مهم برای 3D آرتیست ها، دانلود آبجکت های با کیفیت می باشد، چون این مبحث باعث می‌شود تا مهندسین معمار بتوانند با سرعت بالاتری یک ساختمان را مدل سازی کرده و رندر بگیرند. توجه داشته باشید که ما در این مطلب قصد داریم سایت های تولید کننده آبجکت های تری دی مکس را به شما معرفی کنیم، تا شما بتوانید بهترین و با کیفیت ترین آبجکت های آماده را دانلود کنید. لازم به ذکر است بدانید این شرکت ها همواره در تلاش هستند تا بتوانند بهترین آبجکت ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و تولید آبجکت تری دی مکس را در دسته بندی های گوناگون انجام دهند. تا بتوانند تمام نیازهای کاربران خود را برطرف کنند. در انتها بهتر است برای آشنایی با بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

سایت های دانلود آبجکت 

آشنایی با بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس

اگر به دنبال بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس هستید، بهتر است بدانید که در این قسمت از محتوا قصد داریم سه نمونه از بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس را به شما معرفی کنیم و هر کدام از آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم لازم به ذکر است بدانید که در انتهای محتوا قصد داریم یک سایت برای دانلود آبجکت در داخل ایران و به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به جای پرداخت دلار و یورو به سایت های خارجی، آبجکت های مد نظر خود را در داخل ایران با هزینه بسیار ناچیز تهیه کنید.

  • وب سایت Evermotion
  • وب سایت 3Dsky
  • وب سایت 3dbrute
  • وب سایت memaronline

 

آشنایی با وب سایت Evermotion

وب سایت که در این بخش از محتوا قصد داریم به شما معرفی کنیم یکی از معتبرترین و بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس در جهان محسوب می‌شود. در واقع می توان گفت شرکت اورموشن همیشه بهترین مدل های سه بعدی را تولید و به بازار عرضه کرده است و از تیم بسیار حرفه‌ای برخوردار می باشد البته این نکته را در نظر داشته باشید که تمام محصولات موجود در این سایت به صورت پرمیوم بوده و برای تهیه آن باید مبلغی را پرداخت کنید. برای مثال تصویری که در قسمت زیر مشاهده می کنید مربوط به یک محصول است که ۱۲۰ یورو قیمت دارد. مطمئناً پرداخت این هزینه برای شما مقرون به صرفه نیست البته نگران نباشید در انتهای محتوا یک وب سایت به شما معرفی خواهیم کرد که این محصولات را با همین کیفیت می توانید با هزینه بسیار ناچیزی خریداری کنید.

 

آشنایی با وب سایت 3Dsky

این وبسایت ، وبسایت 3Dskay یک فروشگاه برای فروش و دانلود آبجکت است. که شامل بیش از 80 هزار مدل سه بعدی است که برای دانلود آن ها مثل سایت قبلی باید هزینه پرداخت کنید. در این سایت افراد از سراسر جهان مدل های سه بعدی خود را برای فروش میگذارند. برای بالا تر رفتن کیفبت آبجکت ها ، از تیم کنترل کیفیت آبجکت برخوردار است. این سایت هم برای فروش و هم خرید آبجکت می تواند برای شما مناسب باشد. در ایران نیز خیلی از افراد برای کسب درآمد دلاری از طریق فروش آبجکت ها از این وبسایت استفاده میکنند و بسیار محبوب است.

 

 دانلود آبجکت از وبسایت 3dbrute

یکی دیگر از سایت های دانلود آبجکت سایت 3dbrute هست. در این سایت شما آبجکت های تری دی مکس ، صحنه های آماده ، متریال و تکسچر را به صورت متنوعی پیدا کنید. این سایت برای طراحانی که می خواهند طراح هایشان را برای فروش بگذارند نیز مناسب است. برای دانلود هر کدام از گزینه های گفته شده در این سایت باید هزینه پرداخت کنید.

 

دانلود آبجکت از وبسایت memaronline

یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود آبجکت memaronline است. عمارآنلاین بی شک یکی مراجع بروز و کامل در زمینه دانلود آبجکت تری دی مکس، صحنه آماده تری دی مکس، متریال و تکسچر، پست پروداکشن و پرسوناژ، دانلود پاورپوینت معماری، دانلود پلان معماری و انجام کلیه پروژه های دانشجویی می باشد. هدف از معمار انلاین دردسترس بودن بهترین و باکیفیت ترین آبجکت های  آماده به رندر تری دی مکس بصورت رایگان (دانلود رایگان فایل تری دی مکس) و غیر رایگان (خرید آبجکت تری دی مکس) جهت استفاده و دانلود با لینک مستقیم و نهایتا تسریع در انجام پروژه می باشد. در وب سایت معمارآنلاین محصولات بصورت آرشیو بندی در بخش های مربوط به خودشان بوده که بصورت دانلود آبجکت های تک محصول تری دی مکس، آبجکت های چند محصول و دانلود آبجکت تری دی مکس بصورت پک و کلی می باشد که در این صورت باید با ثبت نام و ارسال تیکت با بخش پشتیبانی مکاتبه نموده. 3dsky، Evermotinn، 3ddd و... ازجمله وب سایت های معتبری هستند که این محصولات را بصورت پک ها در بخش pro و بصورت پرداخت دلاری و بسیار گران قیمت  قابل خرید و دانلود به کاربران ارائه می دهند.

 

سایت های دانلود آبجکت

چرا باید آبجکت دانلود کنیم؟

برای ساخت یک مدل سه بعدی باید زمان زیادی را برای مدل سازی آبجکت و ساخت متریال در نظر بگیرید. در نتیجه بسیاری از مهندسین معمار راهی آسان تر را انتخاب می کنند، چون می‌دانند مدلسازی یک آبجکت از نظر زمانی اصلا مرقوم به صرفه نیست. در واقع اگر شما بخواهید یک آپارتمان را طراحی کنید برای ساخت مدل های سه بعدی موجود در هر واحد باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید در نتیجه بسیاری از افراد برای اینکه خود را درگیر مدل سازی و ساخت متریال نکنند به دنبال بهترین سایت های دانلود آبجکت تری دی مکس می روند. البته این نکته را مد نظر قرار دهید آبجکت هایی که توسط کمپانی های معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. چون یه کمپانی معتبر همیشه از حرفه ای ترین افراد استفاده می کند.

https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1401/10/03/post-56/download-3d-max-3d-model

مهدی کلاته شنبه 03 دی 1401 زمان : 12:05 نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 3,285
  • بازدید کلی : 8,863

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد