loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 98

شلوار جین به جرات می‌توان گفت محبوب‌ترین شلوار نزد زنان و مردان جوان و میانسال برای موقعیت‌های مختلف است. شلوار جین زنانه مد روز هر چه که باشد فرقی ندارد، تمام انواع مدل و بهترین و حتی بدترین رنگ شلوار جین در موقعیت‌های مختلف به کار می‌آیند یا به قول معروف کار راه انداز هستند. با این‌همه مهم است شلوار جینی که انتخاب می‌کنید برای اندام شما مناسب باشد. اما می‌دانید بهترین مدل شلوار جین برای اندام شما کدام است؟ در این نوشتار بهترین مدل شلوار جین زنانه برای فرم اندام ‌های مختلف را بررسی می‌کنیم و در مقاله‌ای دیگر به بررسی بهترین مدل‌های شلوار جین مردانه متناسب با اندام شما می‌پردازیم. این مقاله از سرویس سبک زندگی انتخاب شده است. با ما در مجله کوروش همراه باشید.
گاهی اوقات انتخاب شلوار جین مناسب از بین انواع شلوارهای متنوع در فروشگاه های لباس کار سختی است. بعضی از مواقع در فروشگاه های اینترنتی اندازه آن را دقیق قید نمی کنند تا شما قبل از سفارش می توانید نظرات آن را بررسی کنید تا بهترین اندازه را برای خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید شلوار جین ایده‌آلتان را انتخاب کنید، این مقاله را بخوانید. ما به شما می گوییم هنگام خرید شلوار جین چطور مدل شلوار متناسب با استایل ظاهرتان باشد. بیشتر افراد انتخاب اولشان بعنوان پوششی راحت، اسپرت و بادوام برای تقریبا هر چارفصل شلوار جین است.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

شلوار جین straight-leg یا راسته: اگر ریز اندام هستید

این نوع شلوار جین برای کسانی مناسب است که ریز اندام هستند یا دوست دارند پاهای‌شان کشیده‌تر به نظر برسد. در این صورت باسن و شانه‌ها هم متعادل‌تر به نظر می‌رسند. عرض شلوار از بالا تا پایین ثابت است و دوخت شلوار راسته است؛ یعنی دقیقا همان اسمی که برای شلوار در نظر گرفته شده: شلوار جین راسته. شلوار جین راسته یک مدل کلاسیک و همیشه مد روز است و به خاطر شکل و شمایل کلاسیکی که دارد هم مدل شلوار لی اسپرت دخترانه و زنانه می‌تواند باشد و هم مردانه و پسرانه چون جذب نیست و نه گشاد است و نه تنگ.

High reiseیا  High waisted یا فاق بلند: اگر فرم اندام شما ساعت شنی است

به عقیده کارشناسان مد اگر فرم بدن شما ساعت شنی است و استخوان لگن شما بزرگ و پهن است بهتر است پاها را کشیده‌تر نشان بدهید. پس بهترین مدل شلوار جین برای اندام ساعت شنی شلوارهای فاق بلند هستند. شلوار فاق بلند برخلاف شلوار فاق کوتاه خط کمر را بالاتر از چیزی که هست نشان می‌دهند و همین مسئله باعث می‌شود که هم بلندتر به نظر برسید و هم پاها نسبت به بالا تنه بلندتر نشان داده شوند. اگر هم می‌خواهید خیلی قد بلند و کشیده نشان داده شوید مدل Ultra high waisted  را انتخاب کنید. شلوار جین Boy friend: شلوار مال خودتان است؟

برخلاف اسم این مدل شلوار جین آن‌ها مردانه نیستند و دقیقا برای خانم‌ها طراحی شده‌اند. دوخت این مدل شلوار جین راحت است، فاق بلند هستند و معمولا دم پای آن‌ها تا زده می‌شود. این مدل شلوار جین که مناسب دختران تینجر یا نوجوان و جوان است برای استایل خیابانی و کژاول مناسبند و نه رسمی. بهتر است با این شلوار از کفش اسپرت استفاده کنید و معمولا برای تمام فرم اندام مناسب هستند مگر این‌که قد خیلی کوتاهی داشته باشید.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

شلوار جین Flares یا دم پا گشاد: اگر قد بلند هستید

یک مدل شلوار پاچه گشاد که در دهه ۶۰ و هفتاد میلادی عموما جز شلوارهای زنانه و مردانه جین بود اما حالا اغلب خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. این مدل شلوار دم پا گشاد از مدل دم پا گشاد wide leg یا جین گشاد، دم پای گشادتری دارد. البته قسمت بالای آن تا سر زانو تنگ است و از زانو به پایین مرتب گشادتر می‌شود. اگر قد بلندی دارد این شلوار برای شما مناسب‌تر است هر چند که برخی کارشناسان مد بر این باورند که این مدل شلوار برای افرادی با قد متوسط هم مناسب است چون آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

High waist یا skinny یا جین تنگ: اگر تو پُر هستید

شلوارهای اسکینی یا جین چسبان بیشتر به درد کسانی می‌خورند که اندام تو پُری دارند. این مدل شلوار از بالا تا پایین یکدست تنگ است و پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. البته این قانون زمانی صادق است که از نوع بالای مچ پای آن استفاده نکنید و تا پایین قوزک پا را بپوشاند. اگر خیلی لاغر هستید بهتر است قید این مدل شلوار جین را بزنید چون پاها را لاغرتر نشان می‌دهد.

جین Cuffed یا لبه برگردان: اگر اندام مدل سیب، گلابی یا ساعت شنی دارید

اگر مدل اندام شما در طبقه‌بندی سیب، گلابی یا ساعت شنی قرار می‌گیرد بهتر است از از این مدل شلوار جین با لبه برگردان استفاده کنید. یعنی این مدل شلوار برای اغلب فرم اندام مناسب است البته این در صورتی است که قد بلند یا متوسط رو به بالا داشته باشید. اگر قد بلندی ندارید بهتر است قید این شلوار به خصوص مدل قد ۹۰ یا بالای قوزک پا را بزنید.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

Wide leg یا جین گشاد: برای قد بلندها

این نوع مدل شلوار جین همان‌طور که از نامش پیداست دم پای گشادی دارد اما مسئله اینجاست که این مدل شلوار جین یا به قول ایرانی‌ها شلوار لی کلاسیک به صورت یکدست گشاد است و در جایی از دوخت و برش شلوار تنگ نمی‌شود. اگر قدتان بلند است این مدل شلوار حسابی به شما می‌آید.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

Bootcutیا جین پاچه گشاد

این مدل شلوار جین هم از خانواده‌ی پاچه گشادهاست اما نه به اندازه دو مدل قبلی. قسمت ران تا زانوی این مدل شلوار جین تنگ است و از زانو به پایین به تدریج و نه خیلی زیاد، گشاد می‌شود. این مدل شلوار جین بهترین مدل برای همه نوع اندام و قدی است و پاها را خوش فرم نشان می‌دهد.

راهنمای خرید شلوار جین دخترانه

اغلب افراد فکر می کنند انتخاب شلوار جین مناسب کار سخت و دشواریست در صورتی که اگر شما به نکاتی که برای راهنمایی در خرید شلوار جین گفته می شود توجه کنید می توانید خریدی مناسب و رضایتبخش داشته باشید. بهتر است شلوار جین را با توجه به سایز واقعی خود انتخاب نکنید، این جمله به معنی این است که هنگام خرید شلوار جین چسبان و تنگ، شلوار جین باید نسبت به اندام شما تنگ تر باشد؛ زیرا به مرور زمان جا باز می کند. پس یادتان باشد هنگام پوشیدن شلوار جین در اتاق پرو، شلوار باد برایتان تنگ باشد و احساس ناراحتی کنید. در زمان خرید جین اگر موفق شدید شلوار مورد نظر خود را انتخاب کنید از آن دوتا بخرید یا با دو رنگ متفاوت بخرید که مدت زمان زیادی خیالتان بابت شلوار راحت باشد. دقت کنید که تناسب و زیبایی پشت شلوار نیز به اندازه جلوی شلوار مهم است پس از آن غافل نشوید.

چرا شلوار لی دخترانه بچه گانه تا این اندازه محبوب است؟

یکی از دلایل محبوبیت انواع مدل شلوار دخترانه اسپرت 2022، پتانسیل آن در ست شدن با لباس‌های مختلف است. اگر تابه‌حال مدل شلوار پارچه ای اسپرت دخترانه را امتحان کرده باشید، می‌دانید که چه محدودیت‌هایی برای ست کردن این سبک شلوارها با سایر آیتم‌های استایل‌تان خواهید داشت. اما در شلوار لی چنین موضوعی وجود ندارد. شما می‌توانید انواع مدل شلوار لی دخترانه 2022 را با بلوز، پلیور، تاپ، تیشرت و حتی کت، ست کنید. برای ست کردن مدل شلوار زنانه 2022 از جنس جین، هیچ محدودیتی وجود ندارد. معمولا استایل نهایی با استفاده از این سبک شلوارها، اسپرت و جذاب است.

بهترین مدل شلوار جین برای فرم اندام شما کدام است؟

علت آب رفتن لباس های جین

جین به دلیل این که از پنبه ساخته شده است، به سرعت آب می رود. شاید باورتان نشود اما اکثر جین های بازار از 100 درصد پنبه ساخته شده اند. پنبه هم در صورتی که با آب داغ یا حرارت زیاد برخورد کند به سرعت چروک می شود و شروع به آب رفتن می کند. اما آیا شلوار جین آب می رود؟ آیا می توان از آب رفتن آن جلوگیری کرد؟

ما نمی توانیم به طور کامل از آب رفتن شلوار جین جلوگیری کنیم؛ زیرا شلوار جین و تمامی لباس های جین از پنبه تشکیل شده اند و وقتی در معرض گرما قرار می گیرند، جمع می شوند. این یکی از ویژگی های الیاف گیاهی است. لباس های جین می توانند پس از اولین شست و شو تا 10 درصد جمع شوند. بنابراین مهم است که لباس جین خود را بسیار با دقت بشویید.

کوچک شدن جین به مرور زمان

اولین باری که جین را می شویید، چه بخواهید و چه نخواهید کوچک خواهد شد. اما یک سوال دیگر به وجود می آید که در شست و شو های بعدی نیز آیا شلوار جین آب می رود؟
بله در شست و شو های بعدی نیز جین آب می رود و چروک می شود. اما چروک ها و آب رفتگی های که از بعد شست و شوی اول اتفاق می افتند، همگی موقتی هستند و بعد از مدتی از بین می روند. علت روی دادن چنین فرایندی این است که لباس جین به گونه ای طراحی شده که همیشه متناسب با بدن شما باشد. هر چه بیشتر از یک لباس جین استفاده کنید، بیشتر با بدن شما فیت می شود. یعنی لباس های جین می توانند کشیده شوند و با بدن شما به تناسب برسند.برای خرید شلوار جین مام استایل ارزان می توانید به فروشگاه پادمیرا مراجعه کنید.

درباره پوشاک ,
مهدی کلاته شنبه 25 تیر 1401 زمان : 10:26 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 3,271
  • بازدید کلی : 8,849

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد