loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 20

شلوار جین زنانه مام استایل

شلوار جین زنانه مام استایل مدتی است که مجددا به دنیای مد بازگشته و فضای استایل روزمره را تسخیر کرده است. این شلوارها زمانی سوژه خیلی از جوک ها و شوخی ها بودند، اما امروزه به یکی از استایل های جذاب جین در بین جوانان تبدیل شده اند که گویا همه باید حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند. مسلما پیروی از این ترند کار سختی است. شاید با فکر کردن به جین مام استایل، به یاد استایل سواحل غربی آمریکا می افتید که در آن، موهای شما بافت های درشتی دارند و احتمالا تاپ یا تی شرتی به تن دارید که تا وسط کمرتان می رسد. اما این تصویر چیزی نیست که هنگام پرو این نوع شلوارها می بینید. در حقیقت وقتی آن را می پوشید، شلوار گشادی را می بینید که انگار از کمد مادربزرگتان در آمده و به تن شما زار می زند! از شوخی گذشته، شاید این شلوارها در نگاه اول آنقدر هم جذاب به نظر نرسند؛ اما وقتی بدانید که آن ها را با چه لباس و اکسسوری ست کنید، جذابیت خود را نشان خواهند داد.

شلوار جین زنانه مام استایل

مد همیشه شامل لباس هایی نیست که امتحان خودشان را پس داده اند. در واقع، مد بازی با لباس ها است. استفاده از لباس های جذاب و چالش برانگیز و کار کردن بر روی آنها تا زمانی که به استایلی خوب برسید. به اولین باری که شلوار جین های تنگ را امتحان کردید فکر کنید. احتمالا از هیکل خودتان نا امید شدید و به خودتان قول دادید تا هنگامی که لاغر نکرده اید، دیگر شلوار تنگ نپوشید … اما الان اندامتان همان است و کمد شما پر شده از شلوار های جین تنگ و چسبان! شما می توانید انواع شلوار را با کفش ها و لباس های مختلف ست کنید، اما رسیدن به یک استایل جذاب و دوست داشتنی، نیازمند کمی نوآوری و تجربه است. جذاب کردن جین های مام استایل و در آوردن استایلی مناسب از آن ها هم به خلاقیت نیاز دارد. در اینجا شش استایل متفاوت به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با اعتماد به نفس جین مام استایل بپوشید، و دیگر از پیوستن به این ترند هراسی نداشته باشید.

شلوار جین زنانه مام استایل

شلوار جین مام استایل را از سال 2010 کمابیش در بین زنان و دختران جوان دیده‌ایم. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرده است و افراد زیادتری از آن استفاده می‌کنند. این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌گونه سنگ‌شویی و محو شدگی رنگ ندارد. از ویژگی‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. البته مدل‌هایی هم هستند که به صورت راسته تا پایین ادامه دارند و طرفداران این مدل هم زیاد هستند. کمر این شلوارها برای راحتی بیشتر در کنار این‌که دکمه و زیپ می‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌دوزی دارند.

 

شلوار جین زنانه مام استایل

از ویژگی‌های خاص شلوار جین زنانه مام استایل

از ویژگی‌های خاص شلوار مام استایل این است که قد شما را کوتاه‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد. یعنی در واقع این مدل شلوار بیشتر مناسب خانم‌های قد بلند است. مدل کلاسیک آن اغلب دارای پارگی نیستند اما در مدل‌های جدیدی که به بازار آمده شاید بتوانید مدل پاره آن را پیدا کنید. شما ست‌های مختلفی می‌توانید با جین مام استایل داشته باشید؛ ست‌هایی مانند انواع بلوز و شومیز، ژاکت و بلیزر و مدل‌های مختلف کفش که در ادامه‌ی این مطلب همه را برایتان می‌گوییم. شما می‌توانید شلوار مام استایل‌تان را برای یک گردش عصرگاهی به همراه دوستانتان در شهر داشته باشید. اگر استایل مناسبی برای آن درست کنید حتی برای یک قرار ناهار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شلوار جین زنانه مام استایل

استایل های مختلف با شلوار مام استایل

  1. به آرامی به سمت ظرافت و زیبایی حرکت کنید

اکثر ما هنگام استفاده از کلاه های بافتنی و سوییشرت، ناخودآگاه به سمت شلوار های جین می رویم. حال اگر بخواهیم از جین های مام استایل استفاده کنیم باید دقت کنیم تا ظاهر این جین ها را که باعث تداعی مادران خانه دار می شوند، به تعادل برسانیم. برای این کار، ابتدا با احتیاط و دقت اکسسوری های مناسب را انتخاب و با این جین ها ست کنید. سپس از کفش هایی تمیز و مرتب که خطوط و مرزهای آن مشخص است، و کیف های سطح بالا با ساختار مناسب، در کنار جین خود استفاده کنید. توجه به این نکات ریز، تضاد زیبایی بین شلوار جین شما و لباس های بافتنی ایجاد می کند.

 

  1. آن را با کفش های مرغوب و جذاب همراه کنید

یکی از سریعترین راه ها برای بالا بردن سطح استایلی که در مرز زشتی قرار دارد، استفاده از یک جفت کفش سطح بالا و مرغوب است. این موضوع مانند این است که با یک جرقه، ناگهان تمام لباس های شما به روز و مطابق با مد شده باشند. برای آن که شلوار جین های گشاد و بگی خود را جوان پسند تر و به روز کنید، آنها را با بوت و یا کفش های استک هیلز ست کنید. استک هیلزها کفش هایی هستند که پاشنه ی آن ها بلند و پهن است و عموما چوبی هستند. همچنین می توانید در ست کردن این ترند، از کفش های جیر با رنگ خاص و یا بوت هایی استفاده کنید که رویه ی آن ها فلزی ست و با یراق آلات خاصی تزئین شده اند. این کفش های جسورانه، چشم ها را به خودشان جلب می کنند و ظاهر شما را، متعادل می سازند.

 

شلوار جین زنانه مام استایل

  1. کت های خزدار را به استایل خود اضافه کنید

برای آنکه ظاهر خود را کمی شیک تر کنید، از کت خزدار استفاده کرده و اجازه دهید تضاد بین مجلل بودن کت و غیر رسمی بودن جین، کار خودش را بکند.

 

  1. مینیمالیست باشید

زمانی که می خواهید استایل خود را در یک ترند پیدا کنید، برای شروع می توانید در طول روز آن را خیلی کم و به شکل مینیمالیست استفاده کنید. بجای آنکه خیلی در مرکز توجه باشید و احساس بدی به شما دست بدهد، از لباس مورد نظر با اختیاط تر استفاده کنید. مثلا می توانید از شلوار مام استایل خود، مانند شلوار جین های تنگی که دارید استفاده کنید. آن را با یک پلیور بافتنی ضخیم و یک جفت کفش شیک و خاص بپوشید. دمپای شلوار را تا زده و خودتان نسبت ها را کنترل کنید. طوری استایل خود را طراحی کنید و بیرون بروید که گویا اولین نفری هستید که آن استایل را می پوشید.

 

  1. مام استایل را با لباس های مناسب همراه کنید

یک روش عالی دیگر برای پوشیدن شلوار مام استایل این است که همراه آن، لباس هایی مناسب و فاخر بپوشید. وقتی کتی بی نهایت بی نقص بر روی شانه های شماست و یا پیراهنی دکمه دار به تن دارید که یقه ای بسیار جذاب و قدرتمند دارد، بقیه ی اجزاء استایل شما نیز جایگاه و ارزش خود را پیدا می کنند. در این صورت چشم ها به سمت لباس های جذاب شما رفته و بقیه ی عوامل، به حاشیه می روند. مثلا اگر کتی زیبا با یقه های جذاب و بوت هایی براق و تمیز پوشیده اید، شلوار مام استایل شما می تواند لباس جالبی باشد که به استایل شما اضافه شده تا خلاقیت آن را بالا ببرد.

 

  1. با یک جلیقه خز، روحیه بالای خود را نشان دهید

ممکن است همه ما کت خز نداشته باشیم، اما بیشتر خانم ها، یا خودشان یا دوستانشان و یا یکی از همسایه هایشان، نوعی جلیقه خز یا لباسی از این نوع دارند. منظورمان این است که شما به راحتی می توانید به لباسی از جنس خز دست پیدا کنید. شلوار جین فاق بلند خود را با یک لباس از جنس خز، ترکیب کنید تا استایل دهه ۷۰ خود را تکمیل کرده باشید. همچنین می توانید با بستن یک شال گردن جذاب، استایل زمستانی خود را خاص تر کنید. این ترکیب به اندازه ای غیر رسمی است که می توانید در یک برنامه دوستانه آن را به تن کنید، و در عین حال به اندازه ای رسمی است که  می توانید با آن در یک قرار شام بدرخشید.

شلوار جین زنانه مام استایل

  1. شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید

اگر به دنبال استایلی راحت و مناسب هستید، پس یک جفت کفش کتانی راحت بهترین انتخاب شما هستند. بهترین کتانی‌ هایی که با همه رنگ شلوار مام استایل می توانید ست کنید، کتانی های سفید و سورمه ای رنگ هستند.

 

https://digitalmarketing-mohammad.blogsky.com/1401/09/27/post-55/women-jean-pants

درباره پوشاک ,
مهدی کلاته یکشنبه 27 آذر 1401 زمان : 14:49 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 361
  • بازدید سال : 3,254
  • بازدید کلی : 8,832

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد