loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 25

امروزه استقبال مردم از خرید آنلاین به حدی افزایش یافته که برخی از افراد خرید آنلاین را به حضوری ترجیح میدهند. طراحی سایت پوشاک از آن دسته مواردی است که اخیرا استقبال بسیار خوبی از آن شده است. اگر به تولید و فروش انواع پوشاک مشغول هستید، یکی از ملزومات کار شما در این دوره طراحی سایت پوشاک و راه اندازی فروشگاه آنلاین پوشاک می باشد. در این بخش ما به ویژگی ها، امکانات، مزایا و اهداف سایت های پوشاک می پردازیم.

سایت هیرکانا برای راحتی مشتریان خود این امکان را در طراحی سایت پوشاک فراهم کرده است تا کاربر بعد از ثبت سفارش در سایت هیرکانا، نیاز به‌اضافه کاری بر خلاف سایر سایت‌ها نداشته باشد، چرا که اکثر شرکت‌های طراحی سایت، کاربر را مجبور به برقراری تماس برای ثبت سفارش می‌کنند که این نوع سفارش گیری ممکن است سبب آزرده‌خاطری کاربر گردد. تیم پشتیبانی سایت هیرکانا تمامی موارد از جمله پیگیری سفارشات کاربران و تماس‌های تلفنی را خود بر عهده دارد تا با این کار سبب رضایت مشتریان خود گردد.

 

طراحی سایت پوشاک

بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای توسعه فعالیت خود و جذب کاربر بدلیل افزایش استفاده از اینترنت توسط کاربران، اقدام به طراحی سایت کرده اند.مُد به عنوان صنعتی که همیشه درحال تغییر است؛ طرفداران بسیاری در صنعت خود دارد؛ و اکثر طرفداران این صنعت را از طریق وب و سایت های مربوط به آن پیگیری می کنند. طراحی سایت پوشاک به منظورمعرفی برند تولیدی پوشاک، خدمات متنوعی در این زمینه از جمله خرید و عرضه اینترنتی پوشاک، به روز رسانی های پوشاک و اطلاع دادن به کاربر از طریق ارسال نوتیفیکشن و محدود نبودن فروش پوشاک به منطقه ای خاص، دارد. طراحی سایت پوشاک کمک بسیاری به توسعه فعالیت کاری شما در زمینه پوشاک و سودآوری بسیار می کند. با توجه به آمار بالای کاربران اینترنت در کشور ما، طراحی سایت پوشاک  برای ارائه خدمات اینترنتی به کاربران برای جلوگیری از اتلاف وقت کاربران و ارائه خدمات بصورت مداوم و 24 ساعته، فرصت بسیار مناسبی می باشد و اهمیت بسیاری دارد.

 

مزایای طراحی سایت پوشاک

سایت پوشاک فروشگاه آنلاین شما می باشد. فروشگاهی که تعطیلی ندارد و درب آن در هر ساعت از شبانه روز به روی مشتریان باز است. یکی از مزایای طراحی سایت پوشاک دقیقا همین عدم وجود محدودیت زمانی می باشد. همچنین این فروشگاه برای تمام افراد در هر جای کشور که هستند قابل دسترسی است. امروزه کمتر کسی برای خرید پوشاک خود به مغازه های نزدیک خانه خود می رود، چرا که از طریق اینرنت می توانند بهترین سایت ها و فروشگاه ها را پیدا کرده و بدون آمدن بیرون از خانه خرید کنند. بنابراین به کمک طراحی سایت تعداد مشتریان شما به شدت رو به افزایش است. افزایش مشتری یعنی افزایش درآمد و افزایش درآمد یعنی گسترش کسب و کار. تقریبا این هدف مهم تمام افرادیست که دراین زمینه مشغول به کار هستند.

 

مزیت های طراحی سایت پوشاک نسبت به فروش حضوری در فروشگاه

  1. ظرفیت بیشتر سایت نسبت به مغازه

یکی از ایراد هایی که فروشگاه های حضوری دارند، ظرفیت حضور افراد در آن است مثلا در یک فروشگاهی 50 متری نهایت10 الی 15 نفر به طور همزمان می توانند از کالا ها بازدید کنند ولی در یک وبسایت پوشاک محدودیتی از نظر ورودی کاربر وجود ندارد و هزاران کاربر به طور همزمان می توانند از محصولات بازدید کنند. همچنین شما در یک مغازه محدودیت به نمایش گزاشتن محصولات خود را دارید، چون ممکن است فضای کافی برای این کار را نداشته باشید، اما با طراحی سایت پوشاک مشکلی بابت به نمایش گذاشتن محصولات خودتان را نخواهید گزاشت.

 

  1. میزان بازدید روزانه

وقتی فروشگاهی در یک خیابان داشته باشید، تنها افراد محدودی که از آن خیابان گذر می کنند امکان دیدن فروشگاه شما را پیدا خواهند کرد، اما با داشتن یک سایت پوشاک این امکان برای شما فراهم می شود تا مشتریانی از سراسر ایران را تجربه کنید.

پس با طراحی سایت پوشاک میزان بازدید کنندگان از فروشگاه شما بالا رفته که در نهایت سبب افزایش میزان فروش شما خواهد شد.

 

ویژگی های طراحی سایت پوشاک

راز موفقیت یک سایت پوشاک موفق چیست؟ چگونه می توانیم یک طراحی سایت پوشاک خیره کننده و زیبا داشته باشیم؟ قطعا قول دارید که طراحی سایت پوشاک به تنهای ینمی تواند عامل موفقیت باشد بلکه امکانات و ویژگی های سایت است که به موفق شدن آن کمک می کند. پس در طراحی سایت آنلاین شاپ لباس باید موارد خاصی رعایت شود.

 

پشتیبانی سایت پوشاک

پس از طراحی سایت پوشاک تنها نخواید بود. وب گوهر درتمام مراحل و حتی بعد از طراحی سایت شما را همراهی خواهد کرد. پشتیبانی سایت پوشاک یکی از ویژگی های مهم وب گوهر می باشد. سایت شما بعد از اتمام طراحی، به مدت یک سال توسط تیم قدرتمند وب گوهر پشتیبانی خواهد شد. در پشتیبانی خدمات مختلفی مثل سئو سایت، تولید محتوا، پشتیبانی فنی و… انجام خواهد شد.

اگر سایت لباس فروشی دچار مشکلی شد، اصلا جای نگرانی نیست چون سایت شما تحت نظر متخصصان وب گوهر می باشد. به طور کلی میتوان گفت سایت پوشاک شما دارای گارانتی یک ساله است.

 

نکات لازم در طراحی سایت لباس

طراحی وبسایت پوشاک یکی از تخصصی ترین نمونه های طراحی سایت می باشد و زمانی وبسایت پوشاک طراحی شده، باعث موفقیت شما می شود که تیم طراحی وبسایت به صورت حرفه ای  و براساس اصول طراحی عمل کرده باشد. در ادامه برخی از نکات و اصول طراحی که در طراحی سایت پوشاک باید در نظر گرفته شود؛ بیان شده است.

اصول رابط کاربری مناسب و مارکتینگ طراحی از نکات اساسی طراحی سایت پوشاک می باشد. تعداد رنگ ها در طراحی ظاهری سایت نباید متعدد باشد و از نظر چیدمان المان باید یک ارتباطی مناسب بین المان ها باشد تا کاربر با آنها ارتباط برقرار کند.

انیمیشن ها و گرافیک های طراحی سایت، بر جلوه بصری سایت  اهمیت بسیاری دارد. باید تعادل در میزان بکارگیری آنها در طراحی سایت پوشاک رعایت شود تا در کنار ساده و منحصر بفرد بودن سایت، از نطر کاربر بی روح نباشد.

ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن به معنای قابلیت اجرای سایت به درستی در دستگاه های متفاوت است. در واقع فردی که از گوشی تلفن همراه وارد سایت شما می شود باید سایت را با همان کیفیتی که با کامپیوتر شخصی مشاهده می کند، مشاهده کند.

از به روز ترین تکنولوژی ها و امکانات در طراحی سایت پوشاک برای درآمدزایی و رقابت با رقیبان در عرصه باید استفاده شود. به عنوان مثال استفاده از امکان گذاشتن لوکیشن و موقعیت مکانی و فروش و پرداخت آنلاین محصول می توان اشاره کرد.

نکته دیگر، سرعت و عملکرد سایت می باشد. در این زمینه در کناراصولی بودن کدهای سایت، باید از هاست پرقدرت برای پاسخگویی به کاربران در زمان های با ترافیک بالا بدون کندی و قطعی، استفاده شود

اگر نکته ای که در طراحی سایت پوشاک مد نظر شما است؛ در فهرست بالا ذکر نشده، با تیم پشتیبانی هیرکانا تماس گرفته و نکته مورد نظر خود را به مشاورین و تیم طراحی سایت اطلاع داده و بعد از بررسی آن در طراحی سایت پوشاک شما اعمال می شود.

 

طراحی سایت پوشاک مناسب چه صنف مشاغلی است؟

این وب سایت ها می تواند برای مشاغلی چون، پوشاک زنانه و مردانه، تولید کنندگان و وارد کنندگام پوشاک، سیسمونی فروشی ها و تمامی مشاغل مرتبط با پوشاک که قصد افزایش فروش خود را دارند مناسب باشد. همانند وب سایت پادمیرا که در زمینه فروش پوشاک مشغول است.

تمامی پیج های اینستاگرامی که نگران محدود شدن کسب و کار خود در این برنامه هستند، می تواند با استفاده از سایت های پوشاک راه ارتباطی خود با مشتریانشان را حفظ کنند و از این طریق اقدام به فروش پوشاک خود کنند.

با داشتن تنها یک وب سایت اینترنتی، دیگر نگران از بین رفتن کسب و کار خود نخواهید شد چرا که این کسبو کار از هر جای دنیا امکان مدیریت خواهد داشت و می توانید تنها با اتصال به اینترنت فروش خود را انجام بدهید.

https://penzu.com/p/f2087d02

درباره طراحی سایت ,
مهدی کلاته شنبه 01 بهمن 1401 زمان : 19:20 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 3,263
  • بازدید کلی : 8,841

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد