loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 41

طراحی سایت خبر خوان

سایت خبرخوان چیست ؟

خبرخوان یا RSS به دارندگان سایت این امکان را می دهد که بدون هیچ دخالتی و بطور کاملا خودکار جدید ترین خبرهای موجود در سایر سایت ها را دریافت کنند . درواقع خبر خوان ها به افراد این امکان را می دهند که از تمام وب سایت های مورد علاقه شام به طور یک جا باز دید نمایند . طراحی سایت خبرخوان به این شکل است که در صفحه ای (معمولا صفحه نخست) از سایت یک بلاک قرار دارد که شامل تازه ترین خبرهای وب سایت های گوناگون است و باز دیدکننده سایت میتواند با کلیک بر روی این خبرها وارد سایت منبع نیز بشود .

چگونگی کار سایت های خبرخوان

طراحی سایت خبری خوان کاملا خودکار است ، نیاز به بروز رسانی ندارد و دارای زمان بندی از پیش تعیین شده ای می باشد که پس از انجام تنظیمات اولیه خود به خود بروز رسانی می شود . طراحی سایت خبرخوان به این شکل است که یک روبات به صورت اتوماتیک به سایر سایت های از پیش تعیین شده مراجعه می کند و اطلاعات آن ها را بایگانی می نماید و مطابق زمان بندی تعیین شده آن ها را منتشر می نماید .

مزایای استفاده از خبرخوان در طراحی سایت

شاید در نگاه اول هدف از طراحی سایت خبری ارائه اخبار و اطلاعات برای بازدیدکنندگان سایت باشد ، اما علاوه بر این مطلب ، طراحی سایت های خبرخوان دارای مزایای دیگری نیز هست . مزایای استفاده از خبرخوان دو طرفه است . به این صورت که هم برای سایت دارنده خبر خوان مزیت محسوب میی شود و هم برای سایت هایی که به عنوان منبع خبری انتخاب می شوند ! به این دلیل که خبر خوان ها روزانه با انتشار هزاران خبر از سایت های گوناگون ، مطالب وب سایت را به روز نموده و وضعیت سئو مناسبی را برای دارنده خبر خوان بوجود می آورند . از سوی دیگر وقتی سایت خبر خوان اقدام به انتشار اخبار سایت های دیگر می نماید ، درواقع بدون هیچ زحمتی ، سایت مبدا  مطالب موجود در طراحی خود را منتشر و تبلیغ نموده و کاربران زیادی تنها با یک کلیک روی خبر مورد نظر ، به سمت این سایت ها سرازیر می شوند و این عمل افزایش سئو سایت منبع را در بر خواهد داشت . طراحی سایت های خبر خوان مزایای بسیاری دارد،  شاید اگر برای اولین نگاه بخواهید آن را ببینید به نظرتان بیاید که مهمترین مزیت آن ارائه اخبار و اطلاعات برای بازدیدکنندگان است. ولی سایت های خبرخوان مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مزیت سایت خبرخوان به صورت دو طرفه است ، به این صورت که هم برای سایت میزبان و هم برای سایت هایی که به عنوان منبع خبر انتخاب می شوند ، امتیاز دارد. به این ترتیب این موضوع هم برای سئو سایت های خبری و هم برای تبلیغ سایت هایی که اطلاعات آن ها در آن درج می شود، مفید هستند.

همچنین اگر نخواهید که مطالب سایت شما در سایت های خبرخوان قرار بگیرد می توانید با استفاده از تنظیمات، این کار را انجام دهید.

می توانید با وارد کردن کدی در htaccess  سایتتان از لود شدن خبرهای سایت خود در سایت های خبرخوان جلوگیری کنید.

راه دوم با استفاده از کد جاوا اسکریپت است. که می توانید قطعه کدهای جاوااسکریپت را در هدر سایتتان اضافه کنید.

سایت های خبری قابلیت های فراوانی دارند که با استفاده از این قابلیت ها می توان بسیاری از محدودیت ها را در رسانه ها از بین برد. سایت های خبری اصولا برای آگاهی از اخبار استفاده می شوند.

طراحی سایت خبر خوان

سایت های خبری همچنین باید فرهنگ مخاطبین را نیز مد نظر داشته باشند و با توجه به فرهنگ مخاطبان تولید محتوا انجام دهند. برخی از سایت های خبری بی طرفانه شروع به انتشار اخبار می کنند ولی برخی از سایت ها با توجه به مواضع خود خبرها را منتشر می کنند. اغلب سایت های خبری علاوه بر انتشار اخبار بهترین مکان برای تبلیغات هستند. این قبیل سایت ها مشتریان زیادی جهت تبلیغات دارند. به  خصوص هر چقدر یک سایت پر بازدیدتر باشد، افراد بیشتری تمایل به درج آگهی در آن دارند. انتشار برخی از اخبار ناراحت کننده مانند جنگ و قحطی، فقر و گرسنگی، سیل و زلزله و … بر روی احساسات مخاطبان تاثیر منفی می گذارند. بعضی خبرها برای مخاطبان جذاب تر است و مخاطب را وادار می کند تا بیشتر بر روی آن فکر کند. برخی اخبار ممکن است مخاطب را شاد و یا غمگین کند.

به چه طریقی می توان از سایت های خبری کسب درآمد داشت؟

وب سایت های خبری بهترین مکان برای کسب در آمد است.از آنجا که در سایت های خبری آخرین اخبار و مطالب منتشر می شود ، می تواند مخاطبان بسیاری جذب کند. بنابراین شما می توانید با افزایش کاربران در سایت های خبری از طریق تبلیغات ، درآمد بالایی کسب نمائید.

چگونه سایت خبری موفقی داشته باشیم؟

با رعایت برخی اصول می توانیم سایت خبری موفقی داشته باشیم. از همه مهمتر صداقت اخبار است. باید سعی کنید همیشه خبرهای صادقانه منتشر کنید و مطمئن شوید که اخبار کذب نباشد. سایت خبری باید به صورت استاندارد کد نویسی شود. سعی کنید قالبی زیبا و استاندارد انتخاب نمائید. هر چقدر وب سایت کم حجم تر باشد بهتر است. باید سایت خبری خود را به صورت مستمر به روز رسانی کنید.

امکانات خبر خوان صوتی 

•    قرار گرفتن در سایت بدون هیچ پیش نیاز و نرم افزار
•    تفکیک صدای تیتر ها از صدای متن
•    آهنگ بک گراند بصورت رندم یا ثابت
•    پست پراسس صفحه و امکان اعمال فیلتر
•    اسکرول خودکار صفحه روی متن
•    سازگاری با IOS , Android
•    پریفچر پیشرفته جهت جذف زمان انتظار
•    سازگاری با ویرایش متن بصورت بلادرنگ

طراحی سایت خبر خوان

سایت های خبرخوان به چه صورت کار می کنند؟

سایت های خبرخوان معمولا به صورت خودکار به روز رسانی می شوند. طراحی سایت های خبرخوان معمولا به این صورت است که یک ربات به صورت اتوماتیک به آن سایت ها مراجعه می کند و اطلاعات را مطابق با زمان بندی انجام شده، انتشار می دهد.

طراحی سایت های حرفه ای توسط  هیرکانا

هیرکانا سایت های خبری شما را به صورت حرفه ای و با کمترین قیمت و تمام امکاناتی که مورد نیاز باشد ، انجام می دهد. از آنجا که سایت های خبری دارای کاربران بالایی می باشند ، لازم است  که سایت های خبری بسیار پرسرعت باشند ، تا کاربران سایت برای بارگذاری وب سایت معطل نشوند. طراحی سایت هیرکانا ، سایت های خبری با بالاترین کیفیت و بهترین سرعت را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

https://rizy.ir/amSyfk

درباره طراحی سایت ,
مهدی کلاته شنبه 11 تیر 1401 زمان : 11:08 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 3,251
  • بازدید کلی : 8,829

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد