loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 38

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ، یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر کسب و کاری باید در طول فعالیت خود به آن بپردازد . اگر شما در این صفحه هستید یعنی قصد دارید کسب و کار خود را متحول کنید . شما با استفاده از طراحی یک سایت فروشگاهی میتوانید تا 70 درصد از رقبای خود جلوتر باشید و تجربه یک فروش فوق‌العاده را داشته باشید. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

در حقیقت طراحی وب سایت فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می کند، که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

شما می توانید به واسطه ی سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک شعبه جدید از کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنید. با افزایش سفارش طراحی سایت فروشگاهی و همچنین تمایل مشتریان به استفاده از این سبک سفارش و تاثیر آن در فروش و شناخته شدن یرند انکارناپذیر است.

سفارش ساخت سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که احساس اعتماد را به کاربر انتقال دهد و کاربر به مشتری دائمی تبدیل شود. در خرید حضوری نحوه برخورد فروشنده تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. در سفارش ساخت سایت فروشگاهی نیز این تاثیر بسیار پررنگ است اما چگونه؟

عواملی مانند عناصر بصری مناسب که همان گرافیک سایت است، اصول روانشناسی در خرید، استراتژی فروش مناسب در در یک سفارش طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است.

  • اگر مغازه دار هستید
  • محصولی برای فروش دارید
  • شرکتی هستید
  • تأمین کننده هستید
  • سرمایه گذار هستید
  • قصد دارید محصولی را بفروشید

 

وب سایت فروشگاهی چیست؟

تکنولوژی هر ثانیه نقش و جایگاه مهم‌ تری در زندگی انسان امروزی پیدا می‌کند و در هر حوزه‌ای که فکرش را بکنید ورود می‌کند تا شکل و شمایل آن را به کلی دگرگون کند. این اتفاق برای خرید لوازم نیز افتاده است چرا که این پیشرفت‌های روز افزون باعث شکل گیری تجارت الکترونیک یا همان ای کامرس شد. فروشگاه‌های اینترنتی نیز از شاخه‌های اصلی این حوزه به حساب می‌آیند که تحولی عظیم در دنیای کسب و کار به وجود آوردند. انسان امروزی، انسانی کم طاقت، تنبل و اکثر اوقات بدون وقت است. در واقع دنیای مدرن آنقدر انسان را درگیر مشغله‌های گوناگون کرده که دیگر وقت چندانی برای گشت و گذار در فروشگاه‌ها و انتخاب کالاهای مورد نیاز خود را ندارد. این خود دلیل دیگری برای به وجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی است. وب سایت‌هایی که برای راحتی انسان مدرن و سرعت بخشیدن به کارهای او ایجاد شده‌اند.

خرید از فروشگاه اینترنتی مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال دیگر نیاز نیست از منزل خود بیرون بروید و در مواقع خطر مثل امسال با ویروسی خطرناک سر و کله بزنید. پشت سیستم کامپیوتری خود بشینید و با اسکرول کردن موس در فروشگاه بگردید و با چند کلیک ساده آن را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. این مزیت علاوه بر حذف مسیر، باعث ایجاد آرامش بیشتر در شما نیز خواهد شد چرا که دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک بمانید و یا استرس بیماری را داشته باشید. همچنین با حذف رفت و آمدها، هزینه‌های جانبی شما نیز با کاهش بسیاری رو به رو خواهد شد. بسیاری از این فروشگاه‌ها، دارای انواع و اقسام کالا هستند که این مسئله باعث افزایش قدرت انتخاب شما در هنگام خرید خواهد شد. با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیز جغرافیا برای شما معنی نخواهد داشت چرا که می‌توانید محصولات خود را در سطوح گسترده‌تری به فروش برسانید. همچنین دیگر نیازی به خرید یا اجاره مغازه یا فروشگاهی ندارید و لازم به پرداخت هزینه‌های  سرسام آور نیست. در ضمن می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته در ۷ شبانه روز اقدام به فروش محصولات کنید و هر لحظه سود ببرید.

 طراحی سایت فروشگاهی

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید اینترنتی هستند و این موضوع یعنی اینکه قبل از اینکه سری به فروشگاه حضوری بزنند، محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند تا ضمن اینکه قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنند، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نیز خرید خود را انجام دهند.  بنابراین اگر شما نیز بخواهید جایی در این فروش داشته باشید، حتما باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید.

 

موارد استفاده سایت فروشگاهی

قطع به یقیقن و با توجه به اسم آن، مواردی که از سایت فروشگاهی استفاده می‌شود مرتبط با کسب و کار آنلاین است. بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک می‌توانند در کنار کسب و کار فیزیکی خود، به فکر راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی نیز باشند تا از دو طریق کسب درآمد کنند. برخی از افراد نیز که اعتقادی به تجارت سنتی ندارند و یا سرمایه‌ی اولیه برای خرید و اجاره مکانی را در اختیار ندارند می‌توانند با ایجاد وب سایت نیمی از مسیر را طی کنند.

 

ویژگی سایت فروشگاهی

در واقع سایت فروشگاهی با هدف ارائه و فروش محصولات مختلف یا چند محصول خاص طراحی می شود. بنابراین باید مانند ویترین فروشگاه جذاب و چشمگیر باشد. همانطور که گفته شد، برای انجام این کار می بایست از طرح های گرافیکی جذاب و رنگ های چشمگیر استفاده کرد تا کاربر را به ماندن در سایت و حتی خرید ترغیب کند که لازمه این کار جلب اعتماد اولیه مشتری می باشد. برای هر محصول باید اطلاعات جامع و کاملی بارگذاری شود تا کاربری که قصد خرید دارد، نقطه‌ ابهامی در ذهنش نداشته باشد.

 

مزایا سایت فروشگاهی

از جمله مزایای وب سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در خرید از سایت های فروشگاهی بُعد زمان و مکان عملا حذف خواهد شد. شما در هر مکانی که هستید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید کالای خود را خریداری کنید.
  • در خرید از سایت های فروشگاهی قیمت ها رقابتی خواهد بود. شما می توانید قیمت کالای مدنظر خود را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و با بهترین قیمت خریداری کنید.
  • در خرید از سایت های فروشگاهی هرگز با تابلوی “بسته است” مواجه نخواهید شد و …

 

طراحی سایت فروشگاهی

معایب سایت فروشگاهی

البته سایت‌ های فروشگاهی و در کل خرید به صورت آنلاین معایبی هم دارد که لازم است، در کنار مزایا به آن بپردازیم تا خریدار با نگاهی کامل کالای خود را انتخاب کند و پرداخت را انجام دهد.

  • در خرید آنلاین شما نمی توانید مانند خرید حضوری کالا را لمس کنید و باید به توضیحات موجود در سایت اطمینان کنید.
  • ممکن است در این فضا با سایت هایی رو به رو شوید که نتوانید به آن ها اطمینان کنید و به نوعی نگران کلاهبرداری باشید. (اما برای اطمینان از خرید راه هایی وجود دارد که در مقالات دیگر تیم محتوای افق وب به آن پرداخته شده است.)
  • مبلغی اضافی برای ارسال: برای خرید از بعضی سایت های فروشگاهی شما باید علاوه بر مبلغ کالای مورد نظر، مبلغی را جهت ارسال کالا پرداخت کنید. (با در نظر گرفتن هزینه مالی رفت و آمد و زمان مورد نیاز برای شما در خرید حضوری می توان گفت در برخی جهات این امر کاملا عکس می باشد).

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

برخی از ملاک ها برای تعیین هزینه طراحی وب سایت به شکل زیر است.

  1. میزان گستردگی محتوای سایت
  2. هاست مورد نظر
  3. دامنه‌ سایت با چه پسوندی باشد؟
  4. خدمات سایت در چه سطحی باشد؟
  5. اجزای گرافیکی و …

به صورت کلی قیمت طراحی سایت فروشگاهی از 4 میلیون تومان در سال 1401 شروع می شود و برای سایت های وردپرسی تا 10 میلیون و برای سایت اختصاصی تا 50 میلون تومان متغیر است. این مورد کاملا به نیاز شما از وب سایت و ویژگی های آن بستگی دارد. همچنین برای رزرو جلسه مشاوره رایگان و تعیین قیمت سایت فروشگاهی ویژه شما با ما در تماس باشید.

درباره طراحی سایت ,
مهدی کلاته پنجشنبه 03 آذر 1401 زمان : 10:42 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 3,252
  • بازدید کلی : 8,830

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد