loading...

به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

بازدید : 36

بافت زنانه چیست؟

بافت زنانه یکی از لباس های متداول فصل زمستان است . اکثریت افراد برای محافظت خود از سرما، پوشیدن بافت هایی یا ژاکت یا پلیور را نسبت به سایر لباس ها ترجیح می دهند. استفاده از این لباس ها برای مدت طولانی باعث می شود که به بافت و شکل لباس آسیب برسد اما با رعایت نکاتی ساده و در عین حال مهم می توانید بر ماندگاری این لباس ها بیفزایید. اکثر افراد در هنگام استفاده از این لباس ها با این مسئله مواجه شده اند که بعد از چند بار شستشو، لباس بافتنی شل و گشاد می شود و از فرم زیبای اولیه خود فاصله می گیرد یا در تار و پود آن با نخ نما شدن روی لباس مواجه می شویم که همین امر ما را از پوشیدن لباس بافت منصرف می سازد. در ادامه مقاله به مواردی می پردازیم که مرتبط با لباس های بافت می باشد که هر شخص با به کاربردن آنها می تواند تا حد زیادی از آسیب به لباس های بافت خود جلوگیری کند و ضمنا بر ماندگاری آنها نیز بیفزاید.  همچنین می توانید در هنگام خرید به انتخاب این لباس ها نیز فکر کنید و نسبت به خرید آنها مردد نباشید.  رعایت موارد زیر باعث می شود تا لباس بافتنی شما برای مدت طولانی تری زیبا و خوش فرم بماند.

 

تاریخچه بافت؟

بر اساس اسناد تاریخی، بافتنی ها از خاورمیانه به کشورهای غربی و سایر کشور ها ورود و رواج پیدا کردند. در ابتدا بافتنی ها فقط مخصوص مردان بود و اولین انجمن بافندگی در سال 1527 تاسیس شد که زنان حق ورود به آن را نداشتند و به مرور و با گذشت زمان ، زنان نیز توانستند وارد این عرصه شوند . فعالیت زنان در این عرصه از زمان جنگ جهانی اول و دوم شروع شد زمانی که برای محافظت از سربازان در سرما شروع به بافت دستکش و جوراب های بافتنی گرم کردند و اولین ماشین بافندگی در انگلستان و توسط یک کشیش به نام ویلیام لی اختراع شد.

مدل های شیک و خاص بافت زنانه را بدانید 

با آغاز فصل سرما و فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان تمامی خانم ها علاقه مند به لباس های بافتنی به دنبال ایده های جدید و به روزی از بافت زنانه راهی بازار و فروشگاه های متعدد می شوند. لباس هایی که هم مطابق سلیقه آن ها باشد و هم با مد سال سازگاری داشته باشد. باید گفت که این مجموعه که شامل پلیور، ژاکت، پیراهن بافت، رویه بافت و… می شود از تنوع بالایی در رنگ بندی و طرح برای فصول سرد سال برخوردار است. این مدل از لباس که به تنهایی قادر است سبک شیک و خاصی را به وجود آورد نه بسیار رسمی و نه خیلی زننده است. به علاوه آنکه در طراحی و دوخت آن سعی شده تا هارمونی مربوط به طرح و رنگ ها نیز در آن رعایت گردد. مدل های شیک و خاص بافت زنانه با ارائه کلکسیونی از انواع لباس های کاموایی و بافتنی ایده هایی ناب و جذاب سبک های اسپرت، مجلسی، رسمی، راحتی و … را برای پوشش های متنوع خانم ها خلق و به ارمغان می آورد.

 

مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی را تجربه کنند. از این رو ما خرید بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل پلیور دخترانه به دو صورت تنگ و سایز بزرگ (اورسایز) طراحی و تولید می‌شود. اما مدل پلیور زنانه اورسایز یا سایز بزرگ در پاییز و زمستان امسال محبوب‌ تر است.
برای این مدل بلوز بافت اسپرت دخترانه ما به شما دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال شما می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید.
اولین استایل پاییزه دخترانه با بلوز بافتنی نیم‌تنه و شلوارک جین دخترانه است. اگرچه شلوارک جین مناسب فصل‌های سرد نیست، اما همچنان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب متفاوتی خواهد بود. بافت دخترانه شیک را شما می توانید از فروشگاه اینترنتی پادمیرا خریداری کنید.

 

بلوز بافت زنانه سایز بزرگ چگونه است؟

معمولاً مدل بلوز بافت زنانه در سال‌های گذشته سایز متناسب یا جذب داشت. اما امسال مدل بیشتر لباس‌ها، سایز بزرگ یا آزاد هستند. از این جهت تفاوتی ندارد که سایز شما پلاس یا اسمال است، این مدل بلوز بافت زنانه سایز بزرگ یا اورسایز، مناسب همه خانم‌ها است و ظاهری جذاب دارد.
با این حال توصیه می‌کنیم اگر به استایل مجلسی علاقه دارید، سراغ پلیور اورسایز دخترانه نروید، چرا که این مدل پلیور ظاهری کژوال و اسپرت دارد. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ به صورت تک رنگ یا چند رنگ و طرح‌دار به فروش می‌رسد.
بهترین لباسی که می‌توانید با بلوز بافت سایز بزرگ زنانه ست کنید، شلوار جین زنانه در مدل‌های گوناگون است. در واقع شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود از شلوار جین تنگ، گشاد، مام استایل، بوی‌ فرند و… بهره‌مند شوید و استایل اسپرت دخترانه خود را جذاب کنید.
شما می‌توانید بوت بلند زنانه یا کفش اسپرت را با این مدل بلوز بافت سایز بزرگ زنانه و شلوار جین ست کنید. انتخاب هر مدل کفش به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم از معجزه اکسسوری همچون گردنبند زنانه برای این استایل زمستانه غافل نشوید.

 

جلوگیری از تغییر حالت لباس بافت زنانه

چه بخواهید چه نخواهید خرید یک لباس بافت شما را بابت شست‌وشو و گشاد شدن آن نگران خواهد کرد. بنابراین پیش از خرید لباس بافتنی زنانه به بافت لباس توجه کنید. لباسی که بافت سفت و محکمی دارد، در برابر شست‌وشو مقاومت کرده و شکل اولیه خود را به راحتی از دست نمی‌دهد.

همان‌طور که خوراک لباس‌های نخی، اتو کشی منظم آن‌هاست، لباس‌های بافت را نیز می‌توانید با تای مناسب تغذیه کنید. تای مرتب لباس بافتنی، ماندگاری لباس را افزایش می‌دهد. در مقابل، آویزان کردن یا اتو کشیدن لباس بافت موجب تغییر شکل لباس و بدفرم شدن آن می‌شود.

 

مدل ژاکت دست بافت زنانه

اگر اهل دوخت یا بافت لباس باشید؛ حتما به مدل ژاکت دست بافت زنانه علاقمند هستید. اگر تصمیم دارید برای پاییز و زمستان امسال یک مدل ژاکت دست بافت زنانه به کمد خود اضافه کنید؛ در این بخش به بررسی مدل‌های پیشنهادی بانی مگ برای مدل ژاکت زنانه خواهیم پرداخت؛ سپس آموزش ژاکت بافتنی زنانه جلو را خواهید دید و مدل بافت ژاکت زنانه با دومیل آموزش داده خواهد شد.

 

ژاکت زنانه شیک

ساخت یک استایل پاییزه‌ی شیک کار آسانی نیست و داشتن یک ژاکت زنانه شیک به شما در داشتن استایلی جذاب در پاییز کمک بسیاری می‌کند در این بخش به بررسی مدل‌های ژاکت زنانه شیک می‌پردازیم که به شما در داشتن استایل پاییزه کمک می‌کند.

خرید اینترنتی بافت زنانه

بافت های زنانه در جنس و رنگ های مختلف در طراحی های شیک و اسپرت تولید می شوند و می توان بصورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر آنها را خریداری کرد.  بافت های زنانه در شکل های مختلف یقه گرد، یقه اسکی، یقه هفت، یقه ایستاده و ... تولید می شوند، بافت یقه گرد محبوب ترین نوع بافت می باشد. بهتر است از بافت های یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد بافت را در خانه استفاده کنید.هنگام خرید بافت زنانه حتما به جنس و کیفیت بافت توجه داشته باشید، بهتر است از بافت های یقه هفت برای مهمانی و دورهمی و مدل یقه گرد بافت را در خانه استفاده کنید.

درباره پوشاک ,
مهدی کلاته شنبه 14 آبان 1401 زمان : 12:06 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
در وب سایت من "الیماه" شما خوانندگان عزیز میتوانید مطالب جدید و بروز علمی و بروز را مطالعه نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 3,260
  • بازدید کلی : 8,838

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد